Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Неділя, 19.05.2024, 19:11

18:06
Засідання психолого-педагогічного семінару

"Навчаючи інших - вчишся сам"

Сенека

     6 січня 2017 року в школі відбулось чергове засідання психолого-педагогічного семінару на тему « Організація взаємодії суб’єктів педагогічного процесу в умовах позитивного мікроклімату». Відкрила семінар заступник директора з НВР Ярова В. І., яка зазначила, що функціональний простір сучасної школи повинен забезпечувати не тільки розвиток творчого потенціалу школяра, а й зберігати  та зміцнювати  його фізичне  та психічне здоров’я. Шлях до вирішення цієї проблеми один-єдиний: комфортне співіснування всіх учасників навчально-виховного процесу.

     Ярова В. І. запросила до розмови всіх присутніх, а розпочала його психолог школи Мухіна А. О., яка у вигляді електронної презентації розкрила питання толерантного спілкування як основи здорового життя. Вчитель української мови і літератури Чістякова О. О. зупинилась на особистому баченні ролі комфортного шкільного середовища, яке допомагає їй працювати і отримувати задоволення від досягнутого. Вчитель біології Дубровська Г. М. поділилась з присутніми рецептами, порадами, як зберегти психічне здоров’я, вчитель географії Темна А. П. презентувала власний досвід про те, як діяти в конфліктній ситуації. Зі своїми надбаннями про виховання колективом, щоб уникнути конфліктної ситуації, поділилась вчитель початкових класів Степанова Л. А.  Вчитель зарубіжної літератури Свірбій С. А. розкрила питання, як можна пов’язати толерантність з вимогливістю. Директор школи Корж Р.О. задіяла весь колектив в розв’язанні психолого-педагогічних задач.

     Підвела підсумок засідання семінару Ярова В. І., яка озвучила думку про те, що учитель – це, передусім, організатор людського спілкування засобами свого предмету. І, мабуть, не має значення, чи добре учень знає предмет конкретного учителя,  адже набагато важливішим є те, чи склалися між учителем і учнем такі взаємини, які дозволяють учневі вважати викладача Вчителем. Учителем, якому можна вірити. Вчителем, перед яким можна не соромитись своїх промахів. Вчителем, якого хочеться торкнутися всіма фібрами своєї душі…

Заступник директора з НВР Ярова В. І.

Переглядів: 424 | Додав: Анастасія | Рейтинг: 0.0/0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz