Згідно плану роботи практичного психолога Знам’янської ЗШ І – ІІІ ст.№ 7 протягом вересня та жовтня 2016 року вивчається питання щодо адаптації першокласників до навчання в школі.
Початок навчання – один із найбільш складних і відповідальних моментів в житті дитини: формується новий тип взаємин з іншими людьми, виникають нові форми діяльності.
Нові вимоги, що часом перевищують можливості дитини, змінюють стан емоційної сфери, спричиняючи стресову реакцію організму. Період пристосування першокласника до шкільного навчання може супроводжуватися зростанням внутрішньої напруженості, підвищенням рівня тривожності й зниженням самооцінки.
Як саме адаптується ваша дитина до навчання в школі, чи зможе опановувати матеріал, чи комфортно їй буде в нових умовах, залежить насамперед від готовності дитини до школи. Дитина, що вступає до школи має бути фізично та психічно здоровою, соціально зрілою, вміти планувати свою діяльність та здійснювати самоконтроль.
Саме тому, 08 вересня 2016 року в Знам’янській ЗШ І – ІІІ ст.№ 7 відбулися батьківські збори в 1 класі,на яких практичний психолог розповіла про складність адаптаційного періоду учнів 1 класу, надала батькам та вчителю поради для успішної адаптації учнів, проінформувала батьків першокласників про методики, за допомогою яких буде досліджуватися готовність дітей до шкільного навчання та розповіла про корекційну програму з дітьми.
Поради психолога батькам першокласників:
http://znamschool7.at.ua/index/poradi_batkam_majbutnikh_pershoklasnikiv/0-94
Практичний психолог
Знам’янської ЗШ І – ІІІ ст.№ 7
А. Мухіна
|