Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Понеділок, 29.04.2024, 16:26

20:10
Використання ІКТ на уроках фізики.

     На сучасному етапі школа має виховувати творчу особистість, упевнену у своїх силах, здатну до саморозвитку, самовиховання та самоосвіти. Для здійснення цього завдання вчитель повинен бути не тільки носієм інформації, але й педагогом, психологом, здатним здійснювати адекватну психологічну підтримку і корекцію особистості, яка формується в такий непростий період розвитку суспільства.

    Сьогодні перед педагогічною наукою стоїть проблема, як збільшити зацікавленість учнів у вивченні фізики. Одна з причин втрати зацікавленості – це проведення уроків традиційними методами навчання. Тому протягом всієї педагогічної діяльності постійно працюю над удосконаленням уроку. Що потрібно зробити, щоб кожен урок став цікавим? Від чого відштовхуюсь у системі роботи з вдосконалення уроку?

     В своїй роботі надаю перевагу активним методам навчання, здійснюю діалог із учнями, пропоную різні форми самостійної і творчої роботи. Значну увагу приділяю визначенню форм взаємодії вчителя й учнів, добору таких методів роботи, які сприяють формуванню й розвитку в учнів логічного мислення, бажання вчитися.

     Моє проблемне питання: «Розвиток пізнавальної активності учнів на основі нових ІКТ навчання на уроках фізики та математики».

    Кожен сучасний вчитель не відмовився б мати в своєму кабінеті комп’ютер та інтерактивну дошку. Та сам комп’ютер, навіть найсучасніший,  без вчителя працювати не буде, тому вчителю потрібно опанувати новітні ІКТ і застосовувати їх як під час проведення уроків, так і для виховних заходів, інформаційних годин, тощо.

    Для мене, як для вчителя, головними перевагами комп’ютерного навчання є такі:

•        Полегшення праці вчителя.

•        Індивідуалізація навчання.

•        Збільшення швидкості одержання інформації.

•        Можливість моделювання і демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах школи.

    Серед величезного різноманіття навчальних мультимедійний засобів найбільш ефективними вважаються:

•        Моделювання реальних об’єктів.

•        Відео демонстрації.

•        Навчальні фільми.

•        Комп’ютерні тренажери.

•        Мультимедійні презентації.

    На своїх уроках я намагаюся якомога частіше використовувати ІКТ,особливо з учнями старших класів,яким дуже подобається готувати презентації, демонструвати підбірки фото та відео матеріалів.

Вчитель математики та фызики

Коновальчук І.Ю.

Переглядів: 430 | Додав: Анастасія | Рейтинг: 0.0/0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz