Чи є креативність невід'ємною складовою праці вчителя? Безумовно! Саме в цьому 26 березня 2021 року переконалися педагогічні працівники Знам'янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 під час психолого-педагогічного семінару на тему "Творчість учителя і учня – шлях до вдосконалення сучасного уроку і підвищення якості освіти"
Робота заходу розпочалася з міні- тренінгу на тему "Від творчого вчителя до творчого учня", який провела практичний психолог школи АЛЄКСЄЄВА Антоніна Олександрівна. У дружній, творчій та невимушеній атмосфері колеги визначали значення слова "творчість", творчо вітались, висловлювали своє бачення творчого вчителя та складали пам'ятки розвитку творчості. Чималий ентузіазм і жваве обговорення викликала філософська повість-притча "Мудрість батьків", прослухавши яку, педагоги зробили висновок про те, що творчість-це діяльність людини, під час якої з'являються нові результати: знання, рішення, способи діяльності, матеріальні цінності.
Також учасники семінару мали можливість ознайомитися з практичним досвідом роботи класного керівника 8 класу ЧІСТЯКОВОЇ Олени Олексіївни, яка висвітлюючи питання на тему " Творчість класного керівника – безмежний океан розвитку творчої особистості у системі виховної роботи", розповіла про те, як запалює очі дітей цікавістю, душі - добром, а серця - щедрістю.
РЕЗНІКОВА Надія Володимирівна презентувала інноваційні методики та власний досвід роботи організації навчальної діяльності молодших школярів, що сприяють формуванню та розвитку творчої особистості учня в умовах модернізації освітнього процесу.
Питання розвитку особистості обдарованих школярів висвітлила СТЕПАНОВА Людмила Анатоліївна. У презентації досвіду роботи вчитель початкових класів продемонструвала, за якими напрямами та принципами здійснюється робота з обдарованими учнями й запропонувала широкий спектр вправ з розвитку креативного мислення та індивідуальних здібностей учнів.
Отже , семінар став майданчиком для обміну практичним досвідом та відкриття нових шляхів активізації творчого розвитку вчителів та реалізації творчого потенціалу учнів.
Заступник директора з НВР,
Литвинець С.В.
|