Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середа, 01.05.2024, 09:46

20:36
Кожна дитина – особлива

                                                 

  Дитина, розвиток якої ускладнений дефектом,

                            не просто менш розвинена, ніж її

                                           нормальні однолітки, але розвинена інакше.

Л. С. Виготський.

 

Кожна дитина – особлива. Але все ж є діти, про яких говорять “особливі” не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей.

Діти з розладами розвитку – це діти, у яких унаслідок уродженої недостатності або набутого органічного ураження сенсорних органів, опорно–рухового апарату або ЦНС є відхилення від нормального розвитку психічних процесів.

Незалежно від стану здоров’я , наявності порушення в розвитку, кожна дитина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти дітей.

В Знам’янській ЗШ І – ІІІ ст..№7 навчаються 4 учні з особливими освітніми потребами. Двоє навчаються на індивідуальній формі навчання – Протівцев Максим, учень 10 класу, та Абдрейкін Вячеслав, учень 8 класу; двоє – на інклюзивній формі навчання – Полянський Ігор, учень 1 класу, та Постовітенко Станіслав, учень 6 класу.

Вчителі надають цим дітям можливість повноцінного соціального життя, допомагають активно включитись в життєдіяльність колективу однолітків. В нашому освітньому закладі домінує турбота, емпатійність, чуйність і тактовна взаємодія до таких дітей, ставлення до неї як до рівноправного члена колективу.

З такими дітьми проводяться коригувальні заняття, головна мета яких – підвищення рівня загального розвитку учнів, заповнення прогалин попереднього розвитку, індивідуальна робота з формування недостатньо засвоєних умінь і навичок, коригування відхилень у розвитку емоційно – вольової та пізнавальної сфери.

Школа постійно підтримує тісний зв'язок із батьками та опікунами дітей даної категорії, проводяться бесіди, консультації для спілкування з цими дітьми.

Дуже приємно, що корекційна робота в цьому напрямку має позитивні результати і зміни на краще в поведінці та навчанні дітей.

 

 

Практичний психолог

                                                                            Мухіна А. О.

Переглядів: 478 | Додав: Анастасія | Рейтинг: 0.0/0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz