Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середа, 01.05.2024, 22:53

12:24
Діти з особливими освітніми потребами

 

Психологічний супровід і допомога

Дитина, розвиток якої ускладнений дефектом, не просто менш розвинена, ніж її нормальні однолітки, але розвинена інакше.

Діти з розладами розвитку – це діти, у яких унаслідок уродженої недостатності або набутого органічного ураження сенсорних органів, опорно – рухового апарату або ЦНС є відхилення від нормального розвитку психічних функцій.  У деяких випадках розлади розвитку можуть бути спричинені й мікросоціальними, середовищними причинами, не пов’язаними з патологією аналізаторів або центральної нервової системи. До таких факторів можна зарахувати несприятливі фактори родинного виховання, соціальну й емоційну депривацію тощо.

Можливість спільного навчання в звичайній школі із частковими розладами з їхніми однолітками, що розвиваються нормально, підтримується психологами. Учені доводять доцільність такого навчання та його користь для соціального розвитку дітей, які мають відхилення в розвитку. Однак, безумовно, робота з такими учнями вимагає від педагогічного колективу знання їхніх психологічних особливостей, а від психолога – володіння навичками діагностичної та коригувальної роботи.

В Знам’янській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 7 діє настанова нового рівня: “Учитель покликаний не виправляти помилки, недоліки природної організації дитини, а максимально використовувати свої професійні можливості для знаходження такої форми, що відповідає рівню культури суспільства, природному й творчому потенціалу дитини. Дитина – не лише й не стільки об’єкт впливу, скільки джерело культурного та професійного росту самого вчителя”. На уроках з такими учнями проводяться коригувальні заняття в міру виявлення індивідуальних прогалин

  1. Коригування окремих сфер психічної діяльності:
  • Розвиток зорової пам’яті й уваги
  • Формування узагальнюючих уявлень про властивості предметів (колір, форма, величина)
  • Розвиток просторових уявлень та орієнтації
  • Розвиток уявлень про час
  • Розвиток слухової уваги й пам’яті.

2. Розвиток головних розумових операцій:

  • Розвиток навичок групування та класифікації
  • Формування вміння працювати за усною та письмовою інструкцією
  • Формування вміння планувати свою діяльність.

3. Розвиток різних видів мислення.

4. Коригування розладів у розвитку емоційно – вольової сфери.

5. Розширення уявлень про навколишній світ і збагачення словника.

Практичний психолог ЗШ № 7

Алєксєєва А. О.

Переглядів: 420 | Додав: Анастасія | Рейтинг: 0.0/0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz